שימושיות של דף נחיתה

 

שימושיות – פרמטר חשוב בכל דף נחיתה



דף נחיתה הוא אחד המוצרים המבוקשים ביותר היום בעולם האינטרנט, דף נחיתה הוא בעצם דף אינטרנט פרסומי שהוקם במסגרת קמפיין פרסומי כלשהו, ואליו יגיעו הגולשים לאחר שהקליקו על פרסום כלשהו באינטרנט.
דף נחיתה מטרתו להשיג יחס המרה גבוה בין כמות הקליקים שבוצעו על הבאנר הפרסומי לבין כמות הגולשים שאכן ביצעו פעולה כלשהי בדף נחיתה. דף נחיתה הוא כמו פיתיון שמגיש לגולש בדיוק את מה שהוא חיפש. 
דף נחיתה נועד למקד את כל תשומת הלב של הגולשים במסר או רעיון שיווקי ספציפי שאותו ניתן יהיה למצוא בדף הנחיתה, דף נחיתה מטרתו בד"כ להניע את הגולשים לבצע פעולה כלשהי, לעתים זה יהיה לתת פרטי התקשרות, ולעתים זה יהיה שליחת מייל.
דף נחיתה יעיל יוצר אצל הגולש תחושה שהנה הוא הגיע באופן ממוקד ומהיר בדיוק אל המוצר/השירות שאותו חיפש מבלי שהיה צריך לשוטט באתרי אינטרנט שונים, ולבזבז זמן מיותר.

אחד הפרמטרים שמשפיעים על הצלחתו של דף נחיתה הוא הפרמטר של רמת השימושיות של דף הנחיתה. ככל שרמת השימושיות של דף נחיתה תהיה גבוה יותר כך יש לדף נחיתה סיכוי גבוה יותר להגדיל את יחס ההמרה, ויש לו סיכוי גבוה יותר להניע את הגולש לבצע את הפעולה הרצויה.

אנו בחברת WSD- בניית אתרים מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של פתרונות אינטרנט ואחד מהם הוא בניית דפי נחיתה, אצלנו תמצאו צוות מיומן ומנוסה אשר ידע לתפור לכם חליפה של דף נחיתה התפורה בדיוק לצרכים שלכם.  במהלך בניית דפי נחיתה אנו מעמידים בראש ובראשונה את  העיקרון של דף נחיתה ידידותי ושימושי שיאפשר לגולש להשתמש בקלות בדף הנחיתה , להבין במהירות את המסר של דף הנחיתה ולבצע בו את הפעולה הרצויה בקלות ובמהירות.

 

כיצד אנחנו בונים דף נחיתה ידידותי ושימושי


•    דף נחיתה חייב לכלול תוכן תמציתי ומדויק- דף נחיתה חייב לכלול תוכן קצר וברור שיאפשר לגולש להבין במהירות במה בדיוק מדובר, דף נחיתה שיהיה עמוס במידע יהיה דף נחיתה נכשל שהגולשים ינטשו אותו במהרה, ואילו דף נחיתה עם תוכן תמציתי ומדויק יהיה דף נחיתה שהגולשים אכן יסכימו להישאר בו כמה שניות, וכך להגדיל את הסיכוי להגדלת יחס ההמרה.
•    דף נחיתה צריך להעביר מסר ממוקד שכל אחד יוכל להבין אותו במהירות – דף נחיתה חייב לכלול בתוכו מסר ממוקד וברור מסר שקל לגולשים ללמוד אותו ולזכור אותו, ככל שהמסר בדף הנחיתה יהיה ממוקד יותר כך דף הנחיתה יהיה קל יותר ללמידה עבור הגולשים וקל יותר לזכירה של הגולשים.
•    דף נחיתה צריך לכלול תוכן שאכן יניע את הגולש לבצע את הפעולה הרצויה – מלבד תוכן קצר ותמציתי , דף הנחיתה צריך לכלול בתוכו תוכן טקסטואלי וויזואלי בעל אופי שיווקי שאכן יצליח להניע את הגולש לבצע את הפעולה הרצויה.
•    עיצוב פוגע – העיצוב חייב להיות מתאים למוצר \ שירות , וכדי להוביל ליחס המרה גבוה יש לתת חשיבות רבה לעיצוב , עיצוב נעים ברור ומובן יקל מאוד על הגולש מאשר עיצוב המקפיץ המון אלמנטים וצבעים שאינם קשורים דבר שיכול להוביל את הגולש לשכוח את מטרת הגעות לעמוד ולסגור את עמוד הנחיתה.

אנו  בחברת WSD- בניית אתרים מאמינים כי לנו יש את הנוסחה הנכונה ואת הידע והניסיון המקצועי לבניית דפי נחיתה מצליחים. מאחורינו עשרות לקוחות שכבר נהנו משירותינו המקצועיים , וזכו לקבל מאתנו דפי נחיתה בעלי רמת שימושיות גבוהה אשר הצליחו להשיג את יעדם.