שיווק אתרים בפייסבוק

כולנו יודעים שהפייסבוק הוא כלי שיכול לשמש אותנו לתנופה עסקית, ועל גבי הפייסבוק נפתחו לא מעט "עסקים" עצמאיים, של מכירת כיסויים לאייפון לדוגמא, ועד חנויות בגדים (שלרוב נתפסו על העלמת מס), המטרה המרכזית בפתיחת פרופיל עסקי בפייסבוק, הוא מינוף עסקיך ברמה השיווקית, ודרך זה לגרום לאותם אנשים להגיע לבסוף לאתרך או לחנותך, ולקנות מהם מוצרים.

הפייסבוק הוא כלי שנכנס אלינו בתאוצה רבה, ולאחרונה עסקים רבים הבינו כי ניתן להשתמש בפייסבוק, על מנת להגיע לכל אדם באופן פרטי, ובכך להגיע לאנשים שבעבר לא יכולנו להגיע אליהם, כעת פייסבוק הוא האתר המרכזי באינטרנט, וכמעט לכל אדם יש בו חשבון, בכך ניתן להגיע, בעזרת שיווק נכון וחכם, אל אנשים אלו.

 

שיטות שיווק יעילות

 

כיצד נבנה ונעצב את העמוד האישי שלנו, ישנם כל כך הרבה מיקומי עריכות, מהם הדברים שהכי כדאי לנו לפרט לגולשים, על חשבון פרטים רלוונטים אחרים, בכך נבחר תכנים שיווקיים, ורלוונטים, על מנת שימשכו אלינו את הלקוחות.

 

  • פרסמו עצות ומדריכים שימושיים: מאחר והפייסבוק מוגבל בתווים, ובשדות, אין כל כך מקום לפרסם תכנים ארוכים, או כתבות מאירות מידע על גביו, לכן נדאג כשאנחנו מעדכנים את האתר, נדאג לעדכן גם את עמוד הפייסבוק שלנו, עדכון שוטף של עמוד הפייסבוק, מושך אליו גולשים, מציג אותו גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל עד שיגיע למקום שני מתחת לאתר שלנו, בשם האתר, החשיבות של עדכון עמוד הפייסבוק, בתכנים חשובים, או אפילו טיפים קצרצרים מדי פעם, יעזור לנו רבות בקידומו ובשיווק העסק לבסוף.
  • עיצוב עמוד העסקי: עיצוב העמוד העסקי יעשה בעזרת טאבים מיוחדים שכוללים אפליקציות לפייסבוק, אפליקציות חכמות, הכוללות משחקי מזל או הגרלות למבצעי הלייק, יכול בהחלט לעזור בשיווק העמוד העסקי, שימו לב כי כל לייק, משמעותו תשומת לב לכיוון לא רק העמוד העסקי, אלא לשם העסק שלכם, וגם אם מבצע הלייק לא מתעניין כל כך, הוא תורם ל500 חברים אחרים שלו, שראו שהוא מבצע לייק, אולי להיות מעוניינים, להגיע ולעשות לייק בעצמם, ואם מעוניינים במוצר, היו בטוחים שיצרו אתכם קשר.
    עיצוב העמוד יעשה על פי צבעי האתר, נסו לאתר לגרום להיראות כעוד קטגוריה מתוך האתר שלכם, ולא כאתר המרכזי שלכם, דאגו להפנות מהעמוד העסקי, אל כיוון האתר שלכם.
  • שמרו על אנונימיות: דאגו לא לחשוף מי אתם מאחורי המסך, בעסק קטן זה יותר קשה לביצוע, אך נסו לשמור על מקצועיות, לא כולם חייבים לדעת מי עומד מאחורי החברה, ברגע שיזהו אתכם, מתחרים והאקרים שיראו את הצלחת הקבוצה, ינסו להשתלט עליה על ידי תפיסת החשבון האמתי שלך, דברים אלו קרו לא פעם, אנונימיות היא מילת המפתח.
  • השיגו אוהדים בתוך הקבוצה: אין צורך לפנות רק כעמוד עסקי ורציני, לעתים נסו להוסיף סמיילי להודעותיכם, ושמירה על פרופיל עמוס תכנים ותגובות, על ידי פרסום תכנים אשר מדובר עליהם הרבה באותו יום, לדוגמה במידה וראש ממשלה חדש נבחר, אחלו לו בהצלחה, וזכו לדיון מעמיק בתוך העמוד העסקי שלכם, כמובן שנסו לשמור על רלוונטיות ככל שניתן לעסק שלכם, דעות פוליטיות זה בגדר טאבו, נסו לשוחח על דברים שכולם מזדהים איתם.
  • שיווק עמוד הפייסבוק, מהאתר: נסו לשווק את עמוד הפייסבוק שלכם מאתרכם, אמנם לא בצורה אגרסיבית, שתגרום לגולש להגיע לפייסבוק ולצאת מאתרך, אלא ככלי תוכן נוסף, כמו הוספת כפתור הלייק לכתבה חדשה או למוצר שהעליתם.