שיווק אתרים

שאלה אשר נשאלת רבות היא מה זה בעצם שיווק אתרים; שיווק אתרים זה בעצם מונח לחבילה אשר מוצעת על ידי רוב חברות פתרונות אינטרנט אשר קיימות בשוק כיום ומעודכנות בוכנולוגיות חדישות, ובכוח אדם אשר יודע לנהל קמפיין שיווקי לאורך זמן.

 

שיווק באינטרנט בדומה לכל סוג שיווק אחר, טלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות, הינו תחום אשר מורכב ממספר גורמים, ההפך משיווק בטלוויזיה, שיהווה פרסומות או חסויות, עיתונות שתהווה מודעה על גבי עמוד, או שלטי חוצות שיהיו רק פרסומות על בניינים או שלטים.

שיווק באינטרנט יכלול קידום אתרים, פרסומות באנרים, עמוד נחיתה, PAY PER CLICK, וקידום ברשתות חברתיות, לכל אלו נוכל לקרוא במונח אחד "שיווק באינטרנט", או "שיווק אתרים".

 

קידום אתרים

 

קידום אתרים הוא חלק די נרחב מחבילת שיווק באינטרנט, אמנם חלק זה איננו מחייב בחבילה, אמנם כדאי מאוד לנצלו ולהשתמש בו, קידום אתרים יוביל את אתרך אל מקומות ראשונים בגוגל, ולאורך זמן, כמובן שזה בתנאי שבחרת בחברה אמינה ולא ב"חאפר" אשר יקדם את אתרך לחודש ואז אתרך יעלם מן המפה, דבר זה נקרא "קידום-ספאם", קידום אשר למראית עין הוא טוב אך לאורך זמן אתרך לא ישרוד במקומות הראשונים ויעלם כליל.

קידום אתרים אורגני מוצלח הוא קידום אתרים שנכון, לוקח זמן, אבל בהחלט פועל לאורך הזמן שלאחר מכן, גם לאחר סיום החוזה עם החברה, קידום אשר ייפול ברגע שסיימתם לשלם לחברה, הינו "קידום למראית עין", קידום שהשקיעו בו לטווח הקצר, קידום איכותי הוא קידום אשר יראה לגוגל שאתרכם רלונטי בתחום, ולאורך זמן יישאר בעמוד הראשון.

 

פרסומות

 

פרסומות זהו גם מושג אשר נרחיבו מעט, פרסומת נכונה זה הדבר שיש להגיד, פרסומת אשר תדבר לכולם מאתר בנושא זוהי פרסומת נכונה, אותה פרסומת באתר אחר שאיננו קהל היעד, יביא מעט אנשים ויבזבז לנו כסף שיכלנו להשקיע בפרסומת באתר אשר היה מביא לנו גולשים רבים אשר יהנו גם מהתוכן באתר או מהמוצר.

פרסומת מקצוענית לרוב תשלב משחק כלשהו בפלאש בתככי הפרסומת, ותוביל לעמוד נחיתה, אשר יהווה בשבילנו את הפרסומת הטובה ביותר, עמוד נחיתה יכלל כחלק מחבילת השיווק, או בנוסף, תלוי בחוזה אשר חתמתם עם המשווק.

 

עמוד נחיתה

 

בהמשך לנאמר בפרסומת, עמוד נחיתה הינו עמוד אשר בעצם ימקד מכירה מסויימת של מוצר או רעיון כללי של האתר, כיום רוב הפרסומות יפנו אל עמוד נחיתה, עמוד אשר יהיה מעוצב ברמה הגבוהה ביותר ואשר הטקסט הכתוב בו יהיה ממוקד לעבר מכירת המוצר ולהצלחת שיווק המוצר על גבי עמוד הנחיתה, עמוד נחיתה מוצלח הינו עמוד שעומד במבחן התוצאה, שהיא מכירת המוצר המשווק על גבו, במידה והצלחנו בשיווק המוצר מעמוד הנחיתה הרי שהצלחנו בחלק זה בשיווק.

 

קידום ב PPC

 

קידום בPPC הינו קידום אשר אתה משלם לפי כמות הלחיצות על הפרסומת, ולא לפי כמות החשיפות (כמו בפרסומת), כל לחיצה על המודעה, או אפילו על פרסומת (חלק מהאתרים עובדים לפי לחיצה ולא חשיפה), לרוב נפעל בצורה כזו עם GOOGLE ADSENSE, אשר פועלת על גבי מספר נרחב של אתרים, ובצורה הטובה והמשתלמת ביותר לשני הכיוונים, הן למפרסם, והן לבעל האתר.

 

קידום ברשתות חברתיות

 

קידום ברשתות חברתיות לרוב יכלול פתיחת עמוד עסקי על גבי הפייסבוק, הוספת לחצנים מתאימים על גבי האתר על מנת שיוכלו לעשות לו LIKE/SHARE/+1/TWEET ויוכלו לשתף עם שאר העולם, ובכך להגדיל את פוטנציאל הגולשים של האתר גם מעבר למי שדוקא חיפש אותך, ולגרום לו בעצם "להיתקל" באתרך ואף הפוך לגולש קבוע מכך.

קידום ברשתות חברתיות כמו כן יכול לכלול PPC על גבי הפייסבוק, שיטה אשר מוכחת כעובדת, "השגת" אנשים אשר יעשו LIKE ובכך יגדילו לנו את חשיבות העמוד הן בפייסבוק ואף בגוגל אשר יודע מהי חשיבות העמוד בפייסבוק.

שם מלא:
אימייל:
טלפון: -