בניית אמון באתר

אתרי אינטרנט יכולים להיות משווקים ככל שניתן אך למרות זאת חובה עליהם להראות ללקוחות ש-א. זה בטוח לקנות דרכם את המוצר ו-ב. לאחר שהם קנו את המוצר תהיה חברה אמינה שתתן להם אחריות ותתמוך במידה ותהיה תקלה במוצר.

 

כמו כן חשוב להדגיש כי מאחורי כל מוצר עומדת חברה אמינה שאף יש לה מיקום אמיתי בו יוכלו הלקוחות למצוא אותם והיא לא חברת אינטרנט שאין מאחוריה אנשים שנוכל לגשת אליהם בעת תקלה.
בניית האמון בין הגולש לעבר האתר הוא דבר הכרחי, מבלי אמון מהגולש תתקשה לבצע מכירות ובניית האמון משתקפת במספר פנים שגורמים לתחושת בטחון כללית אצל הגולש שיבצע את הקנייה במידה ויחוש אמון באתר ובמי שעומד מאחוריו.

 

הדרכים לבניית אמון

 

 אז דיברנו על כמה חשוב לבנות אמון בתוך האתר כלפי הלקוח ובחזרה, כיצד ניצור את האמון שאנו כל כך מייחלים לו, הנה מספר עצות שיעזרו לכם בבניית האמון.

 

  • באם מדובר על אתר מכירות תרצו לכתוב פרטים שיספרו על הדרך לבניית החברה ובעיקר על האנשים שעומדים מאחוריה, להדגיש אם האתר עומד בפיקוח צמוד של עורך דין מה שיגרום ללקוח להרגיש הרבה יותר טוב עם הליך הקנייה וחוקיות האתר, מנגד אם מדובר באתר תדמית תוכלו להיכנס לפנים יותר אישיים ולחשוף את דרככם המקצועית שהובילה אתכם לבניית העסק ובכך ליצור פן אישי אל מול הלקוח דרך האתר.
  • העלו תכנים לאתר שמראים כי אתם בקיעים במקצוע אמנם אל תחשפו מספיק מידע כדי להפוך לפורטל "עשה זאת בעצמך", ספקו מספיק מידע על מנת להראות ללקוחות שאתם הטובים ביותר בביצוע המקצוע שלכם ובמיוחד טובים יותר מהמתחרים, הסבירו ללקוח כיצד אתם מבצעים את עבודתכם והמקצועיות שטמונה בכל עבודה ועבודה והסיבה שהלקוח יבחר בכם.
  • רשימת תפוצה היא דרך נהדרת להראות ללקוחות שלכם שאתם מעדכנים את האתר באופן תדיר, הוציאו הודעה אחת לחודש על החידושים באתר ועל המוצרים החדשים שהעלתם אליו.
  • אל תחסכו במילים, כל המוצרים שלכם צריכים לכלול כמה שיותר מידע על גבי כל מוצר, דבר שיראה אמינות וידע על המוצרים אותם אתם מוכרים וכמו כן על העובדה שתוכלו לספק תמיכה מכיוון שאתם אכן מבינים במוצרים אותם אתם מוכרים.
  • המלצות היא דרך נהדרת להראות לגולשים וללקוחות של האתר שיש לו וותק בתחום ולקוחות שנהנו מהמוצרים ומהשירות שהם קיבלו, המלצות עוזרות במכירות בעתיד אמנם דאגו לעדכן את ההמלצות על מנת להראות שיש יותר מ4-5 לקוחות שממליצים, יש גולשים שאוהבים לעקוב אחר ההמלצות ורק לאחר מכן להחליט האם לקנות מכם את המוצר.
  • הביאו באתר טלפון לתמיכה ועזרה גם בתהליך הקנייה באתר וגם למתן תמיכה והסבר נוסף בכל מקרה שיכול לצוץ, הדגישו את מספר הטלפון בתוספת כתובת אמיתית שבה המשרד שלכם ממוקם בו, כתובת פקס יכולה לתרום לעובדה שיש ברשותכם משרד וגם אם זה רק למראה זה יכול לתרום רבות לאתר, כתובת מייל ליצירת קשר מהירה תתרום כמו כן.
  • במידע אותו אתם מספקים אל תנסו לייפות את המוצרים יותר מאשר הם בהחלט, זה יגרור תגובות שליליות ולקוח יקנה לא בהכרח מה שהוא חפץ בו, יתאכזב ויחזיר את המוצר, פרטו במידע מדוייק על המוצר.

 

WSD בניית אתרים תשמח לעזור לכם בבניית המיתוג שלכם אל האתר ויצירת כל העמודים והאבטחה בקניית מוצרים על גבי האינטרנט, אמון הדדי הוא דבר נחוץ וכמו שלנו יש לקוחות שנותנים בנו אמון, נוכל לעזור לכם בבניית אמון מסוג זה.

שם מלא:
אימייל:
טלפון: -
בניית אתרים