קידום אתר תדמית

רבים האנשים אשר דנים על השיטות לקידום אתר התדמית.
בעוד חלק אומרים כי אתר התדמית הוא אתר לכרטיס הביקור ותו לא, מהצד השני טוענים כי ניתן להפוך את אתר התדמית למצב של אתר שיביא לנו לקוחות, ובכך יהווה אתר פעיל ולא רק כאתר אישי לכרטיסי ביקור ולרושם משני.

 

ישנם הרבה דרכים לנהל אתר תדמית מבחינת קידומו, במידה והחלטת להפיק את אתר התדמית לייצור לקוחות חדשים מלבד הצגת האתר למידע עליך, יש בידך מספר אפשרויות, שלא כולן דווקא על גבי האינטרנט.

  • פרסום בעיתון.
  • פרסום בטלוויזיה (חסויות או פרסומת שלמה).
  • פרסום על גבי האינטרנט, כאשר זה מתחלק לשיווק, קידום אורגני, וקידום ממומן.

כאשר פרסום בעיתון ובטלוויזיה אינם מסובכים ודורשים אך ורק מנהל קמפיין שיווקי וגרפיקאי, פרסום באינטרנט דורש ידע, מיקוד קבוצות איכות ודאגה שהפרסום שלכם יתמקד במי שאכן יהיו גם קהל לקוחותיכם שהרי פרסום בגדי נשים לחתונה, לא יגע לגברים ולכן לא יהיה מפורסם במשחק כדורגל, כך גם אין מה לפרסם כלי עבודה לנשים שסביר להניח שלא יתעניינו כלל במוצר אותו אתם מפרסמים ובכך תאבדו מימון נכבד מהתקציב.

בסופו של דבר לאחר קידום האתר התדמית, בכל המשתנים, יראה הצלחה רק לאחר שיפור יחסי המרה, במידה ופרסום אגריסיבי על גבי הטלוויזיה ובעיתון לא עזרו לכך כנראה שקבוצות המיקוד אליהם כיוונתם אינם הנכונים, ויש לבחון זאת מחדש, באותה מידה גם על גבי האינטרנט פרסום על גבי אתרים באינטרנט, יכול להתבצע על גבי אתרים רבים שלאו דווקא יכללו את קבוצות המיקוד שתהיו מעוניינים בהם.

 

קידום ממומן, קידום אורגני

 

שאלה זו היא אולי השאלה החשובה ביותר, כאשר החלטת להיכנס לתחום קידום אתרים, בעוד קידום ממומן יציג יחסי המרה טובים כבר מהרגע הראשון של הפרסום, קידום אורגני לוקח מעט זמן אך איננו תלוי בכך שתשלם לגוגל סכום כלשהו על מנת להופיע בעמוד הראשון, אלא מקום זה יהיה טבעי ותוכל להרוויח בסופו של דבר לקוחות רבים במינימום השקעה.

קידום ממומן ישפיע במעט, אם בכלל, על תוצאות החיפוש, ולא מבטיח כלל וכלל האצה במיקום הטבעי על מנת שנוכל להפסיק בשלב כלשהו את התקציב לגוגל.
בעוד קידום אורגני ייקח מעט זמן, אך לבסוף יראה תוצאות שיראו ללקוחות כי אתה אכן רלוונטי ולא בגלל פרסום של אותו מונח חיפוש אשר חיפשו אליו שירות.
יחסי המרה טובים יוצגו רק וכאשר אתר התדמית שלנו מעוצב נכון, התוכן בו הוא יחודי ונוגע לחברה שלנו בלבד, לא תוכן אשר מועתק או משוכתב מאתרים מתחרים ותוכן שיווקי אשר ילהיב את הגולשים ליצור איתנו קשר להמשך פעילות יחדיו.

 

התמקדו מראש, אל תשנו תדמית

 

בניית אתר התדמית יכולה להתבצע מראש עם מילות מפתח ממוקדות, על מנת להפחית את העבודה לאחר מכן ואולי אף לגרום למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש ללא כל עבודה קשה מצד מקדם האתרים ובכך לגרום לתוצאות מהירות, בין אם במונחי החיפוש ובין אם בשיפור יחס ההמרה.
נוכל לבצע זאת על ידי בחירת מונחים אשר למרות שאין להם את 100% הרלוונטיות לעסק שלנו, זהו משהו שאכן אנו עוסקים בו.
נוודא שהתחרות בין האתרים במונח פרסומי זה היא שולית, במקרה זה נוכל למקד את רוב העבודה שלנו למונח זה ואף להגדיל את שירותיו, בכך נגדיל את מאגר לקוחותינו ולהציע להם משלל השירותים הנוספים שאתם אנו מציעים, למרות שהגיעו ממונח שנחשב עבורנו כשולי.