עמוד הפייסבוק לטובת קידום אתרים

עמוד הפייסבוק יכול לעזור לכם למשוך הרבה לקוחות אל עבר האתר ואל עבר העסק שלכם, אך כיצד ניתן להשתמש בו בצורה חכמה שתביא הרבה גולשים ראשית לעמוד הפייסבוק ותגרום לו להתפתח ושנית אל עבר האתר והעסק שלנו על מנת שיקנו את מה שאנחנו מוכרים.

 

ננסה לחלק את הנושא לשני חלקים עיקריים, הראשון הוא דרך להשגת לייקים לעמוד הקבוצה והשני הוא לשמור על קבוצה המעודכנת באופן תדיר בשאלות של הלקוחות למען תמיכה או כל שאלות שהן ומתן עדכונים שוטף מצידנו על מוצרים חדשים שקיימים בחברה או על כל עדכון שנחשוק בו.

 

לייקים לעמוד הפייסבוק

 

ישנם הרבה דרכים למשיכת גולשים אל העמוד העסקי בפייסבוק, אך מהו אותו גורם שיגרום להם לעשות לייק ולא להמשיך הלאה ולשוטט בפייסבוק או באינטרנט, ישנם מספר גורמים שחלקם על גדר החוקי וחלקם מסווים עצמם כדי שנבצע לייק ללא ידיעתנו, אנסה להסביר על רובם.

  • "לחץ עליי" - עמודי נחיתה בצורת "לחץ עליי" וקבל תמונה או כל דבר שהוא אם רק תבצע את הלחיצה - שהיא כמובן הלייק, חלק מהעמודים ידגישו כי בלחיצה אתה מבצע לייק וחלק יסתירו זאת במסווה של לחיצה שלא קורה אחריה כלום מלבד הדבר הנכסף שלשמו לחצת על הלייק, שיטה די ערמומית שיכולה לגרור תגובות נזעמות ולא כל כך מומלצת, במידה ואתה חושף כי הלחיצה מבצעת לייק סביר להניח שלא יהיו שום תגובות זועמות במידה והגולש קיבל את מה שהובטח לו.
  • משחק הלייק - הגרלה שתבטיח פרס נחמד לכל מי שעשה לייק לעמוד הפייסבוק, דבר שימשוך את הגולשים לא רק לעבר עמוד הפייסבוק אלא גם לאתר במידה ותבטיחו אחד מהמוצרים המוצגים בו ותעניינו את הגולשים במוצרים אותם אתם מוכרים בדרך זו.
  • עמוד נחיתה - עמוד הנחיתה הוא בעצם סוג של סיכום לשניים האחרונים, עמוד הנחיתה יכול לכלול משחק כלשהו הקשור לתחום בו אתם עוסקים ולבקש בצורה ידידותית מהגולש לבצע לייק, כל צורה לא ידידותית תגרום לגולש לצאת די מהר מהעמוד.
  • לייק מהאתר - ניתן לשלב באתר אופציה לביצוע לייקים לעמוד הקבוצה מתוך העמוד הראשי, דבר שיגדיל את כמות הלייקים באופן ניכר אם אתרך מייצר כבר עכשיו מספר גבוה של גולשים.

 

עמוד הפייסבוק כדרך למינוף העסקים

 

אז כעת שיש בידנו את הלייקים, מה נוכל לעשות איתם על מנת להרים את העסק שלנו גבוה עוד יותר בעזרתם?

 

  • עדכונים - עדכן את עמוד הפייסבוק שלך במוצרים שאתה יודע שימשכו את הלקוחות שלך, כתבות חדשות שאתה מעלה לאתר ודאג להשאיר כותרת שתגרום לאנשים שרואים את העדכון בעמוד הראשי שלהם להיכנס אל האתר ולהמשיך ולקרוא עוד ואפילו לבסוף לקנות את המוצר.
  • דבר בגובה העיניים - הפייסבוק הוא לא מקום שתאגידים יצליחו בו אם הם ידברו בשפה גבוהה מעל כל להלקוחות שלהם שיודעים כי פייסבוק הוא מקום שבו כולם שווים, רשום את העדכונים בשפה שכולם יבינו אותה ותן מסר שיווקי שיהיה נחמד להגיב לו ואף לשאול שאלות בנושא, דיבור בגובה העיניים מעסק או תאגיד מוסיפה הרבה נקודות איכות אצל הגולש הקורא את הידיעה.
  • בקשו תגובות - כמובן לא במובן הפשוט של זה, בקשו את דעתם של הקוראים על נושא מסוים בתחום ואפילו על נושא כללי הנוגע לחדשות היום - דבר זה יגרור תגובות שישפיעו על הפעילות בעמוד.
שם מלא:
אימייל:
טלפון: -