קידום אתרים

 

קידום אתרים - SEO – Search Engine Optimization

 

כל אתר, בין אם מדובר באתר אישי, תדמיתי או מסחרי, זקוק לגולשים שיבקרו בו, SEO - קידום אתרים בגוגל ושיווקם באינטרנט הוא מונחה חיפוש. אתרים רבים נמצאים בתחרות על תשומת ליבו של הגולש והמאבק העיקרי הוא על מיקום בדף התוצאות של מנועי החיפוש.לכן, קידום בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים – הוא מרכיב עיקרי בהצלחת אתרים עסקיים. במילים אחרות: אם אינך שם – אינך קיים.
WSD  –  בניית אתרים מספקת פתרונות שיווקיים וטכנולוגיים מתקדמים מעולם האינטרנט אנחנו נותנים מענה כולל לדרישות הלקוח החל משלב גיבוש האסטרטגיה, איתור צרכים, מתן הפתרון המתאים וביצועו , השירותים כוללים בניית אתרים, עיצוב אתרים , קידום אתרים , אחסון אתרים, שירותי תחזוקה ופיתוח מערכות מתקדמות.

 


קצת על קידום אתרים במנועיי החיפוש...
האלגוריתם של מנועי החיפוש לרבות גוגל, מכיל פרמטרים שונים אשר נבדקים בכל דף אינטרנט הנסרק על ידם החל מכותרת הדף תיאור תוכן מיקום וכלה באיזו אתרי אינטרנט מקשרים אל אותו דף.

 
השלבים בתהליך קידום אתרים מתחילים באופטימיזציה לאתר, חלק מהתהליך מפורט להלן:


•    ניתוח שיווקי – (Targeted Marketing Analysis) מחקר מטרות עסקיות וניסוחם, קהליי ייעד, תקציב ומתחרים.


•    שיווק באינטרנט מתחיל בהגדרת הנושאים ומילות המפתח המתמקדים בתחום העיסוק – תהליך אשר בסופו מתקבלת רשימה מקיפה של ביטויים ומילות מפתח ייחד עם ניתוח כדאיות על מנת להתמקם במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש. בין השיקולים הנלקחים בתהליך בחירת המילים: כמות החיפושים עבור כל מילת מפתח, רלוונטיות מילות המפתח לאתר, מילות מפתח חלופיות ואיות.
 הגדרת הנושאים ומילות המפתח מהווים קשר ישיר אל בחינת תכניי האתר.


•    ניתוח מבנה אתר – בחינת האתר ברמה הטכנולוגית בחיפוש אחר בעיות טכניות ברמת התאימות אל מנועי החיפוש.  


•    אופטימיזציה של תוכן – תוכן האתר שאתם משקיעים בהקמתו הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית שלכם. בעת בניית אתר העיצוב הוא תפאורה לתוכן. WSD - בניית אתרים מנתחת את סוגי התוכן השונים באתר תוך הצעת פתרונות על מנת שנוכל לנצל את התוכן לסוגיו ליצירת תנועה מקסימאלית של גולשים ממנועי החיפוש השונים אל האתר.
 
•    פיתוח קישוריות ( לינקים ) באתר – SEO  קידום אתרים אל מול מנועי החיפוש מצריך החלפת לינקים עם אתרים בעליי תחום דומה. דירוג אתר (Page Rank) מושפע מכמות ומאיכות הלינקים מאתרים אחרים ברשת האינטרנט. מקדם אתרים מתכנן מבנה נכון של קישורים הן מבחינת המקורות מהן יילקחו הקישורים והן מבחינת וויסות הקישורים בין דפיי האתר בהתאם לקדימויות של דפים מסוימים על פני אחרים.

•    מעקב אופטימיזציה – לאחר ביצוע ההנחיות וההמלצות שאנו מעבירים ובמקביל להחלפת הלינקים אנו מבצעים מעקב אחר תהליך האופטימיזציה הכולל :
- בחינת מיקומיי האתר אל מול מילות המפתח בהן החלטנו להתמקד עפ"י מחקר המילים.
- בחינת כמות התנועה האורגנית ממנועיי חיפוש והפעולות שמייצרת תנועה זו : כמות הזמנות, מכירות דרך אתר, כמות תגובות או כל פרמטר שנקבע כמדד להצלחת הקמפיין.
- ביצוע מעקב אחר מצב הקישורים באתרים השונים המפנים לאתר והוספת קישורים באופן סדיר.

בהתאם לתוצאות אנו מעבירים הנחיות נוספות לביצוע שוטף.

מאמרים נוספים: