בניית עמוד נחיתה

עמוד נחיתה נקרא בשפה המקצועית מיני סייט , זהו דף באינטרנט שיש לו ייעוד מסוים אחד,   הגולשים יכולים להגיע לדף נחיתה במספר סיטואציות שהן:

•    הגולשים יגיעו לדף הנחיתה שלכם לאחר שהם הקליקו על מודעת פרסום של האתר שלכם באינטרנט שמקשרת אל דף הנחיתה.
•     הגולשים יגיעו אל דף הנחיתה לאחר שביצעתם  קמפיין פרסומי בדואר האלקטרוני שבו יש קישור אל דף הנחיתה
•    דף נחיתה במנועי חיפוש – הגולשים יגיעו אלף דף הנחיתה לאחר שחיפשו ביטוי מסוים במנוע החיפוש של גוגל. ואחת מתוצאות החיפוש היא לינק המוביל  לדף נחיתה שלכם.  לרוב הלינק יהיה בפרסום הממומן.

דף נחיתה הוא דף שמאפשר לגולשים לדלג במהירות  על שאר דפי האתר שלכם ולהגיע ישירות אל המוצר  שאתם משווקים ושהגולש כ"כ  מעוניין בו .
דף נחיתה הוא כמו מלכודת עם שמנת ששמנו לחתול, זהו דף שנועד למשוך את הגולשים בדיוק אל המוצר שאותו הם מחפשים.
דף נחיתה יגרום לגולש תחושה שהנה הוא הגיע בדיוק למוצר שאותו הוא מחפש , גולש כזה ישמיע אנחת רווחה ויהיה מרוצה מכך שאינו צריך לפשפש בין דפי האתר שלכם עד שימצא את אותו מוצר שהוא מחפש.
דף נחיתה יעיל ונכון הוא דף נחיתה שיגרום לשיפור יחס ההמרה ועליה של מספר הגולשים שיבצעו   קניה או פעולה אחרת באתר שלכם.


אצלנו בחברת wsd  - בניית אתרים תמצאו צוות אינטראקטיב מנצח שיודע לתפור עבורכם דפי נחיתה המתאימים בדיוק ליעד שהצבתם לעצמכם ולתקציב שלכם. דפי נחיתה שאנו בונים כוללים מספר פרמטרים ויש להם כמה מאפיינים בניהם:


•    יצירת דף  תמציתי וקולע – דף נחיתה חייב להיות תמציתי וקולע , הגולשים בעידן האינטרנט אין להם סבלנות הם רוצים להגיע למטרה שלהם  במהירות,  ולכן דף נחיתה עם תוכן מרובה יגרום מיד לנטישה של הגולשים שאין להם כוח לקרוא טקסט ארוך. אנו  מתמקדים ביצירת דף נחיתה תמציתי, ברור וקולע שיעביר את המסר שלכם במינימום מילים.
•    העברת מסר ברור וחד -  כדי שהגולשים יישארו בדף הנחיתה עליכם להעביר להם מסר חד וברור , יש לבנות מסר בעזרת כמות קטנה של מלים ותוכן  מצומצם .  מסר כזה משאיר אצל הגולש רושם של חברה רצינית אמינה ומקצועית .
•    עיצוב דף נחיתה באופן שיתאים לייעוד של דף הנחיתה –עיצוב דף הנחיתה צריך להיות אטרקטיבי אך ברור , עיצוב דף נחיתה צריך להתאים לאופיו של קהל היעד וסוג המסר שלכם. עיצוב דף נחיתה צריך לגרום לקהל היעד תחושה של אתר רציני ואמין ולא אתר חובבני .
•    כתיבת תוכן המניע ומעודד את הגולש לביצוע פעולה  -דף נחיתה יעיל צריך לכלול תוכן כזה שיניע את הגולש להשאיר את פרטיו בטופס יצירת הקשר. תוכן ועיצוב נכון של דף הנחיתה ישכנעו את הגולשים שהנה זה בדיוק המוצר שהם מחפשים .
•    מעקב אחר הפעילות בדף הנחיתה- ביצוע מעקב אחר התנהגות הגולשים המגיעים אל דף הנחיתה , הסקת מסקנות נדרשות וביצוע הצעדים הדרושים לשם שיפור ההצלחה והאפקטיביות של דף נחיתה.


בניית דף נחיתה ותחזוקה שוטפת שלו הכוללים את הפרמטרים הבאים היא הנוסחה המנצחת של  חברת wsd –בניית אתרים לדף נחיתה איכותי יעיל ואפקטיבי.
 

שם מלא:
אימייל:
טלפון: -
ידי זהב קבוצת מכללת פסגות קרבי פסגות שוק ההון נוירוי ויזן