עיצוב עמוד נחיתה

בניה ועיצוב של עמודי נחיתה


עמודי נחיתה הם דפים שמהווים חלק מקמפיין פרסומי אינטרנטי, יש עמודי נחיתה שהגולש יגיע אליהם לאחר שלחץ על באנר פרסומי כלשהו, או על פרסומת שהופיע בגוגל או פרסומת שהגיעה אל הגולש דרך המייל. עמוד נחיתה איכותי הוא כזה שמותאם למסר הפרסומי שלו הן מבחינת המבנה שלו, התוכן שלו, והעיצוב שלו. 
עמוד נחיתה שימושי הוא כמו רשת פרפרים בעלת מסר ברור וחד שתצליח ללכוד בתוכה את הגולשים ולהניע את הגולשים לפעולה כלשהי תוך שניות ספורות.
עמוד נחיתה אינו דף אינטרנט שבו הגולש ישהה שעות ויקרא בעיון מאמרים ארוכים עמוד החיתה איכותי הוא כזה שיעביר לגולש את המסר השיווקי בקלות ובמהירות ובעזרת מספר מועט של מלים. ואלמנטים עיצוביים.
יש סוגים שונים של עמודי נחיתה שלכל אחד מהם מטרה אחרת ולכן כל אחד מהם יהי לו עיצוב אחר ותוכן אחר. דף נחיתה שמטרתו לאתר לקוחות פוטנציאליים יהיה לו עיצוב ותוכן אחר מדף נחיתה שמטרתו למתג מוצר חדש שחדר לשוק. 

 

עיצוב עמוד נחיתה


אחד הפרמטרים שיקבעו האם עמוד הנחיתה יהיה כזה שיצליח להשיג את יעדו או שהוא מיועד לכישלון הוא פרמטר העיצוב . המושג עיצוב עמוד נחיתה לא מתייחס רק לצבעים של עמוד הנחיתה או לאלמנטים הגרפיים שיהיו בדף הנחיתה, אלא גם לפרמטרים עיצוביים אחרים, כמו ממשק משתמש נוח וידידותי , שימושיות וידידותיות של דף הנחיתה ועוד.
עיצוב דף נחיתה הוא אמנות של ממש, אמנות שתפקידה לפתות ולגרות את הגולש ולהפוך אותו ללקוח פוטנציאלי.

טיפים חשובים הקשורים לבניה ועיצוב של עמוד נחיתה

1. עיצוב עמוד הנחיתה צריך להיות כזה שישדר לגולש מסר של פרסום רציני ומרשים,  ולא עיצוב חובבני שיצור רושם של פרסום מרושל ולא רציני.   
2. עמוד נחיתה צריך להיות כזה שאכן קורא לפעולה ומניע את הגולש לפעולה, לשם כך עליו להיות בעל עיצוב מרשים ומסקרן, עיצוב זכיר ומגרה שמשאיר אצל הגולש רצון עז להמשיך ולבצע את הפעולה הנדרשת ממנו.
3. עמוד נחיתה צריך להקפיד על כל הדגשים הקשורים לקידום אתרים, משום שעמוד נחיתה שאכן בנוי בהתאם לעקרונות השונים של קידום אתרים יהיה עמוד שיצליח להופיע בראש מודעות הפרסום הממומן.
4. עמוד נחיתה צריך לדעת מה להבליט בתוכו ומה להצניע, כך למשל עמוד נחיתה שרוצה להניע את הגולשים להצטרף לרשימת הדיוור של אתר של חברה המוכרת מצלמות רצוי שיבליט את טופס יצירת הקשר, ואת המבצע החינמי של האתר, ולא את  סוגי המצלמות השונות ומחיריהן.
5. עמוד נחיתה צריך להיות בעל שימושיות גבוהה כך הוא ישיג כמות גבוהה יותר של גולשים שאכן ביצעו את הפעולה הרצויה, דף נחיתה שהשימושיות שלו נמוכה יזכה בסופו של דבר ליחס המרה נמוך ועתיד להכשל. 

אנו בחברת WSD- בניית אתרים מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של פתרונות אינטרנט ואחד מהם הוא בניית דפי נחיתה, הצוות המיומן והמנוסה שלנו ידע לתפור לכם חליפה של דף נחיתה התפורה בדיוק לצרכים שלכם.  במהלך בניית דפי נחיתה אנו מעמידים בראש ובראשונה את  העיקרון של דף נחיתה ידידותי ושימושי שיאפשר לגולש להשתמש בקלות בדף הנחיתה , להבין במהירות את המסר של דף הנחיתה ולבצע בו את הפעולה הרצויה בקלות ובמהירות.