חשיבות בניית אתר תדמית

חשיבות אתר התדמית לעסק שלך היא רבה ביותר, בעוד דרך האתר אתה יכול ליצור שיווק ובאזז באינטרנט, וליצור יחסי המרה טובים, אתר התדמית הוא גם כרטיס הביקור שלך באינטרנט, הכרטיס ביקור אותו לקוחותיך ימצאו כשיריצו חיפוש על שם העסק שלך, ולכן חשוב שלמילת החיפוש תהיה תוצאה מתאימה ורשמית, מאשר אתר שונה שיצביע עלינו, לטובה או לרעה, עדיף שאנחנו נשלוט בתוכן המוצג עלינו.

 

תרומתו של אתר תדמית יכולה להיות הטובה ביותר, בעוד אתר תדמית מיושן, או חוסר אתר תדמית כלל וכלל, יכול לפגוע בנו, ולכן חשוב שאנו נשלוט באינטרנט, בנוגע לכל התחום שקשור אלינו, רוב העסקים אינם גוררים עימם באזז אינטרנטי לטובה או לרעה, אך כאשר תשאלו כל בעל עסק האם הוא יעדיף להיות זה שיוצג בתוצאות החיפוש במקום הראשון (או בכלל), בשם עסק שלו, הוא לעולם לא יסרב.

 

הגדלת מאגר הקליינטים

 

אתר תדמית, מלבד היותו כרטיס הביקור מהאינטרנט אליך, יכול גם להוות כפרסום (אולי חינמי), של עסקך, על גבי האינטרנט, מלבד היותו אתר אינטרנט המייצג אותך, יכולים להיות גולשים רבים אשר יתרשמו מכיצד אתרך בנוי, ולבסוף מהתוכן הכתוב בו, אשר מעיד עליך כמקצוען, שחשוב לבחור בו על גבי מתחריו.
תוצאות מילות החיפוש הן משמעותיות ביותר, הגולש הרגיל תמיד יבחר בתוצאות הראשונות, מאשר בתוצאות בעמודים המשניים, ולכן החשיבות בקידום, המינימלי ביותר, שמופנה אל עבר שם העסק שלך, הוא חשוב ביותר, באם תופיע במילות החיפוש בשם העסק שלך בעמוד שני, לקוחות לא ידעו שיש לך כלל אתר, ולכן קידום מינימלי ביותר הוא תמיד חשוב.
אתר תדמית מהווה עבורך מידע זמין 24 שעות, שלא כמו בעבר לקוחות יכלו אך ורק להתקשר או לתאם פגישות על מנת ללמוד על העסק שלך ולבצע עמך עסקים, כעת המידע זמין להם בכל עת ועת, והם יכולים לבחור בך עוד לפני שניהלו איתך אינטראקציה באופן ישיר.


בקידום יותר אגרסיבי, ובבחירת מילות מפתח תחרותיות יותר, תוכל להגיע לעמוד ראשון ואף לנהל קשרי לקוחות עם אנשים מחוץ למיקום הגיאוגרפי שלך, דרך כך תוכל להגדיל את מאגר הלקוחות, ולבסוף גם את עסקך, רבים הם העסקים הקטנים שביצעו בניית אתר באינטרנט, השקיעו בקידומו, והפכו עד מהרה לעסק בינוני, ואף ליותר מכך, אופציית הזמינות של הגולשים ברחבי האינטרנט היא רבה, וכאשר יש מעל לאלפי חיפושים בכל דקה, היה בטוח כי לפחות 5 חיפושים, נוגעים לעסק שלך, ורלוונטים אליו, במידה ואתה לא באינטרנט, הכיצד ימצאו אותך.

 

הראה פעילות - תחזוקה

 

תחזוקת האתר איננה משנית לאחר בנייתו, אלא הראשית, הראה כי עסקך פעיל, העלה תמונות של פרוייקטים אחרונים שביצעת, העלה את תיק העבודות שלך אל האתר, ודאג לעדכן אותו בפרוייקטים רלוונטים, הגולשים יסתכלו בין היתר גם על תיק העבודות, שיראה כי העסק שלך עדיין פעיל ורלוונטי לתחום בו הם מחפשים שירות.

הפוך את אתרך לרלוונטי לא רק בתחום שיווקי,אלא מקצועי, הראה כי הינך מומחה בתחומים אליהם אתה מספק שירות, גרום לתוכן המוצג באתרך להיות רלוונטי גם עבור הגולשים הראנדומליים, שלאו דווקא באו לחפש שירות לאותו תחום, הצגת אתרך כמאגר מידע רלוונטי לחתחום, יביא עימו גולשים רבים, הראה מקצועיות בתחום הזה, ולבסוף תיצור את עמך כמותג רלוונטי, אשר שמו יעלה בראש כאשר מדברים על התחום, בדיוק כמו האתר של איילה כהן מאמנת אישית , אשר עולה לראש כאשר מדברים על תכנון חתונה.

הראה עוד בעמוד הראשי, בעזרת תאריכים מתאימים, כי העסק שלך פעיל ועובד, ומשרת נאמנה את לקוחותיו, ניתן להציג פרוייקטים באתר גם ללקוחות אשר מדברים איתך בטלפון, כדי להרשים אותם מבחינה ויזואלית, אתר תדמית הוא יותר מסתם כרטיס ביקור, הוא אחד הגורמים שלקוחותיך יבחרו בך, ולא במתחריך.

שם מלא:
אימייל:
טלפון: -