כתיבה שיווקית למען קידום אתרים

כתיבת תוכן לאתרים הפכה כבר ממזמן בחלק מהאתרים הגדולים יותר ובמיוחד לאלו המנסים לקדם עצמם בתוצאות החיפוש לכתיבה באופן שגם יגרום ללקוח להתייחס למוצר אותו אנו מוכרים וגם כתיבה נכונה ומדויקת על מנת שנוכל להתמקם במיקומים שונים בתוצאות החיפוש בגוגל.

 

כתיבת התוכן כבר מזמן הפכה לנושא העיקרי של האתר, דבר שהרבה לקוחות בניית אתרים נוטים לשכוח -  הגולשים יבואו רק לאתר שמתעדכן תדיר ובנושאים המעניינים אותם.
מאחר ורוב האתרים שייכים לעסקים קטנים וגדולים וישנם פחות אתרים כלליים שאין להם מטרה עסקית מאחוריהם הרבה תוכן נכתב באופן שיווקי ופחות באופן ריאלי, התוכן נכתב באופן שכן יעניין את הגולש אך באותה מידה גם יגרוםלגולש להבין כי האדם שכתב את התוכן הוא המבין ביותר בתחום ועל מנת לברר פרטים נוספים כדאי לפנות אליו למתן יעוץ נוסף.

 

כתיבת תוכן

 

התוכן חייב להיות כתוב באופן שיעניין את הגולש ולא יהווה מודעה פרסומית אחת גדולה ובנוסף לכך אין סיבה לכלול את אותה מילה ברמה מוגזמת ולהוציא אין ספור קישורים למאמרים אחרים, התייחסו רק למאמרים שצריך להתייחס אליהם ואל תנסו לדחוף אותם בכוח.
כמו כן מספר הפעמים שמילה מופיעה במאמר לא תורם לקידום האתר במנוע החיפוש, האלגוריתם של גוגל מספיק חכם כדי לדעת מתי כתיבה נעשית למען הגולש והעסק (אין כל רע בכתיבה שיווקית שבאה מהלב) ומנגד כתיבה שנועדה לקידום אתרים ותו לא, כתיבה מסוג זה אך ורק תגרום לירידת ערך של האתר ושל העמוד עצמו.

 

כתיבה שיווקית צריכה להיות אמינה ומקצועית מספיק בשביל שקודם כל הגולש יהנה לקרוא אותה, לאחר מכן על הכתיבה להיות נכונה מבחינת האופן שבה היא נכתבת (פסיקים, ניקוד, כותרות מתאימות ואף הוספת תמונות רלוונטיות) על מנת שגוגל יאנדקס את העמוד וייתן לו ציון גבוה (Page Rank ודירוג טוב במנוע החיפוש).

 

הכתיבה שלבסוף תהפוך לעמוד תוכן אחד גדול חייבת להיות עניינית, גם אם הטקסט כתוב באופן שמקפיד על כל הכללים יש צורך שהוא בנוסף לכך גם יגרום לגוגל לראות בו עניין וכמובן הוא חייב לעניין את הגולשים של האתר, את זה נעשה על די קישורים מעמודים רלוונטיים בתוך האתר אל העמוד החדש שלנו על מנת להראות כי הוא רלוונטי לשאר התחומים באתר ואף לתת לו מספר קישורים על מנת שידורג מעט גבוה יותר.

 

כתיבת לצורך הבאת לקוחות וגולשים

 

ריכזנו עבורכם מעט טיפים שיוכלו לעזור לכם בכתיבת תוכן עבור אתרכם, טיפים אלו נכתבו על ידי מומחי כתיבת תוכן אשר יודעים כיצד יש לכתוב תוכן שהוא ממוקד, מקצועי, מעניין ושמושך את הגולשים לאתרכם ביחד עם קידום ובחירת מילות מפתח נכונות לכל תוכן אשר נכתב.

 

  • כתיבה לא צריכה להיות רק עבור הגולש הזכר, ישנן הרבה בנות בעולם האינטרנט שגם הן מתעניינות בתוכן ובמוצרים אותם אתה מציע, נסה להיות כללי יותר ולא לפנות לזכר \ נקבה בכל המשפטים (כמובן שמדובר על אתרים כלליים ולא על ממוקדי בנות או בנים), זה יראה כי האתר מקצועי ולא יעביר קשיים את הגולשים מהמין השני.
  • תמונות תמיד עושות את העבודה, גולשים לרוב לא אוהבים לקרוא כתבות ארוכות לא אוהבים לראות תמונות אמיתיות של המוצר או לכל הפחות תמונות אילוסטרציה, שילוב סרטונים גם הוא יכול להיות מעניין אולי לא תמיד מומלץ.
  • כתיבה ארוכה לוב מאבדת את המיקוד שלה ונהיית פחות עניינית, אם אתה מרגיש בעת הכתיבה שאין לך מה להוסיף והמאמר מבחינת כמות התוכן ברמה סבירה, סיים אותו והגש למערכת במקום לגרום לגולשים לקרוא את אותו תוכן רק במילים שונות.
  • הדגישו את הסיבה שכתבתם את המאמר, אל תנסו להסתיר את זה והסבירו לגולשים על המוצר שעליו אתם מדברים, ניסיון הסתרה לא יראה רלוונטי לגולש והוא גם לא בטוח יתעניין בתוכן הכתוב.
קידום אתרים