הרעיון שמאחורי השיווק הרשתי

היום בעידן האינטרנט עידן שבו השיווק משנה את פניו וכל שיטות השיווק המסורתיות מפנות את מקומן לשיטות שיווק אינטרנטיות, השיווק הרשתי (שהוא ההפך משיטת השיווק הישיר), הפך להיות שיטת שיווק פופולארית ונפוצה הידועה ביתרונותיה הרבים. 


עקרונות של שיווק רשתי
•    במערכת של שיווק רשתי אין יחסי עובד מעביד – במערכת של שיווק רשתי אין  היררכיה בין העובדים וכל אחד הוא זכיין בפני עצמו אשר מוטלות עליו שתי משימות, משימה אחת היא למכור מוצרים ומשימה שנייה היא לפתח מערכת שיווקית המורכבת מאנשי שיווק נוספים שאותם הוא גייס. הזכיין מקבל תגמול כספי הן עבור המוצרים שמכר בעצמו , והן עבור המכירות שביצע צוות המכירות שהוא גייס והן עבור המכירות שביצעו הצוותים.שגויסו ע"י הצוות שלו, וכך לכל זכיין יש בעצם אינטרס לספק לצוותים שתחתיו כישורים ומיומנויות שיווקיות שיאפשרו להם להצליח למכור כמה שיותר מוצרים.


•    במערכת של שיווק רשתי עלויות השיווק נמוכות בהרבה – עלויות השיווק במערכות של שיווק רשתי נמוכות בהרבה מעלויות השיווק שהכרנו בעולם השיווק המסורתי. אם בשיווק המסורתי היה צורך לשלם עבור פרסום, יח"צ, הפצה ועוד, הרי שבשיטה של שיווק רשתי אפשר להגיע לקהל עצום של לקוחות בלי שיש צורך בפרסום ויח"צ מי שיפיץ את המוצר הוא רשת של אנשי שיווק שנמצאים תחת חסותו של הזכיין ומפיצים את המוצר.


הפלטפורמה של האינטרנט מהווה היום פלטפורמה מצוינת לבניית מערכת של שיווק רשתי, ולכן היום עסקים רבים משתמשים באתר האינטרנט שלהם כאמצעי ליצירת מערך שיווק רשתי שבו הלקוחות של העסק הופכים להיות משווקים של העסק ובתמורה לכל מכירה הם מקבלים הטבה/עמלה כלשהי.


אנו בחברת WSD- בניית אתרים זיהינו כבר מזמן את המגמה של שיווק רשתי באינטרנט , ואנו מציעים היום לכל לקוח המעוניין לפתח מערכת של שיווק רשתי באינטרנט, שירות ייחודי של בניית אתר אינטרנט המותאם במיוחד לשיווק רשתי, אתר אינטרנט כזה הוא אתר הכולל בתוכו תוכנה לניהול שיווק רשתי באינטרנט, באמצעות התוכנה הזו אפשר לפתח קשרי לקוחות, להקים מועדון לקוחות, לפקח על תפוקת המשווקים השונים, לנהל את חלוקת ההטבות/העמלות למשווקים השונים ועוד.