בניית אתרי מותגים

מהו מותג? מותג הוא שם של חברה גדולה המוכרת ברבם ולעיתים מרוב שהמותג גדול הוא אף מחליף את שם המוצר המקורי, לדוגמה נוכל לראות כיצד המותג "JEEP" החליף את השם ל"רכב שטח" בעוד ג'יפ זה חברה ולא כלי רכב.
אז כיצד נבנה אתר חדש לגמרי לחברה או אתר אינטרנט שהפך למותג (YNET לצורך העניין) ונבצע זאת בצורה הטובה ביותר שכבר מהרגע הראשון תוכל להניב גולשים לאתר ולדרג את המותג במקום המתאים לו במנוע החיפוש.

 

בימים של ריכוזיות מאוד גדולה במשק כל חברה הופכת למותג, נייקי הופכת לשם נרדף לזוג נעליים בארה"ב כבר ממזמן ובמבה הלא היא חטיף הבוטנים של אסם הפך לשם מותג כבר אצל כל החברות האחרות שמייצרות את חטיפי הבוטנים הדומים, כיצד אתר של מותג צריך להיבנות ומה עליו לכלול, הנה התשובות.

 

אבל רגע, איזה אתר?

 

דבר ראשון שצריך להחליט הוא איזה סוג אתר אנחנו בוחרים למותג שלנ, להבה מותגים יש שני סוגי אתרים, האחד יהיה אתר תדמיתי והשני יהיה אתר המכירות של החברה או הקטלוג שלה שבה יוצגו כל המוצרים שאותה היאמוכרת, בעוד אתר התדמית רק יספק מידע לגבי החברה ומה היא ביצעה ותבצע בעבר ובעתיד.

 

כל אלו בקצרה, עכשיו אנסה להרחיב על כל אחד מסוגי האתרים בהתייחס למותג שלהם, תוכלו לקרוא על "בניית אתר תדמית" ועל "בניית אתר מכירות" בהרבה מאמרים כאן באתר.

 

בניית אתר תדמית למותג - אתר התדמית יכלול מי היא החברה, מתי היא נוסדה, לעיתים גם יציג מיני קטלוג על מוצרים שבפיתוח, ניקח שוב לדוגמה את החברה "נייקי" וננסה ברגל אחת לעצב לה את אתר התדמית: אתר התדמית יכלול מיהם הבעלים של חברת נייקי, שווי המניות שלהם (אם הם מעוניינים להציג ואם הם נסחרים בבורסה), כיצד נייקי נוסדה ומהו התהליך אותו היא עברה בחלוף השנים, כמו כן יוצגו באתר הפרסומות שנייק הציגה על שלטי חוצות ובטלוויזיה כשפירסמה את מוצריה השונים ואף קטלוג של דגמי נעליים שנמכרו בעבר.
ישנם שני סוגי אתרים שנמליץ עליהם לאתר מותג תדמיתי, הסוג הראשון יהיה פלאש שאין אנו נוטים להמליץ עליו מכיוון שהוא פוגע בקידום האתר, אך מכיוון שמותג סביר להניח שיתפוס מקום רלוונטי בגוגל מכיוון שאנשים יקשרו אליו באופן טבעי לחלוטין, אופציית הפלאש יכולה להישמע רעיון לא רע בכלל אם המותג מתאים לצעירים, סוג האתר השני הוא אתר יותר מכובד ורציני שמראה כי הוא של מותג ותיק וננסה דרכו לשדר יותר אמינות ורצינות.

 

בניית אתר מכירות למותג - שלא כמו אתר התדמית הגולש שנכנס לאתר מצפה למצוא את המחיר הזול ביותר ברשת מכיוון שזהו המקור ולא חנויות שגוזרות עליו קופון, הלקוח יצפה למבצעים כאלו ואחרים מדי פעם על דגמי הנעליים ויצפה למצוא את כל דגמי הנעליים בקולקצייה העכשווית (אנחנו עדיין מדברים על מותג נייקי).
אתר מכירות יהיה אתר שיוכל להתנהל כמו חנות בעצמה, צריך צוות שיפקח על המשלוחים ויכין אותם, בנוסף לכך צריך לבצע סליקה אלקטרונית דרך האתר וכמובן שצריך שהאתר יאוחסן בשרת בעל אפשרות גיבוי יומיומית כדי שמשלוחים לא יאבדו בדרך במידה והשרת יקרוס.

 

WSD בניית אתרים תעמוד לצידכם ולצד המותג שלכם ותעזור לכם בכל דרך שאפשר לבנות ולשווק אותו באופן יותר חזק ממה שהיה מקודם, אנו כמו כן עוסקים במיתוג חברות ועסקים ובעזרת בניית אתר, שיווק ופרסום, מרימים אותם גבוה, צרו קשר עוד היום ושמעו על החבילות בניית אתרים שלנו.

שם מלא:
אימייל:
טלפון: -