בניית אתרים לחיזוק עסקים קטנים

 מחפש דרכים להאיץ ולהגדיל את מכירות העסק שלך, ועוד אין בידך אתר אינטרנט?
אתר אינטרנט הוא הדרך הטובה ביותר לשיווק חדשני, אפקטיבי והנדרש ביותר בקרב עסקים קטנים, להגברת המכירות שיגיעו לכלל פלחי השוק, ולכל הזירות.

 

רוב העסקים הקטנים פונים לקהל מאוד מצומצם, של עמיתים לעבודה, שיתופי פעולה שונים וזירה מקומית שבהם הם מתחרים, אך למה רק להגביל אתכם לאיזורים אלו ולא להיות שותפים כעסק כלל ארצי המסוגל לבצע עבודות גם עבור אילו הגרים בחלק אחר של המדינה, פתרון זה הוא בדמות בניית אתרים לעסקים קטנים.

 

קידום מכירות

 

קודם כל עלינו לבחור האם אנו רוצים שהעסק שלנו יציג אתר מכירות או אתר תדמית מאחוריו, כמובן שניתן לבנות את שניהם אך לרוב רק אחד יספיק, אתר תדמית מתעסק רק בהצגת תדמית; דבר שאכן עוזר אך לא כמו שאתר מכירות עוזר לעסקים אשר מוכרים מוצרים יחודיים ויכולים לסגור עסקאות על גבי האינטרנט (שלא כמו חברות אשר סוגרות עסקאות של תיקוני מנועים לדוגמה).
אתר מכירות הוא הפנים של העסק שלך על גבי האינטרנט ולכן נרצה להציע את כל המוצרים שאנו מציעים בחנות האמיתית, על גבי האינטרנט, גם אם לעיתים זה אומר בניית אתרים חדשה לגמרי שתתאים למיתוג החדש שאתה מבצע.
נוכל אף להציג מוצרים שכרגע אינם בתצוגה מאחר ואתר האינטרנט איננו כמו חנות מסויימת שיכולה להציג מספר מוגבל של מוצרים אלא יכולה להכיל בתוכה גם מוצרים שיש לכם במלאי ואינכם רוצים להציגם עקב העדפה של מוצרים אחרים.
אתר האינטרנט יאפשר לכם למכור אותם בקלות מבלי צורך להזיזם כלל ממקומם כרגע.
בעזרת אלגוריתם נכון, תוכל אף לדעת מהם תחומי ההתעניינות של אותו קליינט באתר, ולהציג לו את המוצרים שבהם הוא יוכל להתעניין, בכך אתה מרוויח עובד, חינמי, אשר מציע ללקוחות דברים, ממש כמו בחנות שלך.

הקליינט החליט לקנות מוצר, מצויין, למה שלא נציע לו מוצר נוסף תחת אותה קטגוריה, או מוצר משלים למוצר אותו רכש, בכך אנו יכולים להרוויח לקוח חוזר אשר במידה ומצא שני פריטים שאותם אהב, הוא ידע שישנם עוד פריטים שבעתיד הוא ירצה לקנות ובהצלחת קנייה נכונה ושירות לקוחות טוב, הלקוח יחזור בוודאות לאתר, או אפילו יגיע לבית העסק על מנת לקנות את המוצר הבא.

 

בניית אתר מכירות מצליח

 

כל אתר מכירות צריך להיות שונה במעט מהמתחרים, מוצרים שונים, מוצרים זולים יותר מהמתחרים על גבי האינטרנט וגם מוצרים בהנחה מסויימת מהמחיר אותו אנו מוכרים בחנות.
אתר המכירות צריך להיות קל לניווט ומעודד באמצעות הנחות שונות לקנייה, אפילו הורדת מחירים ל24 שעות הינה טריק שיווקי מצליח, שילוב מאמרי תמיכה כגון "כיצד לבחור את הטלוויזיה הנכונה", יכול רק לתרום לגולשים כאשר תסביר להם מהי הטלוויזיה הטובה ביותר עבורם לקנייה דרך אתר המכירות שלך.

  • בסס תקציב לשיווק אתר המכירות שלך על גבי האינטרנט בקמפיינים פרסומיים שונים, הכנס אותו לתודעה של הגולשים.
  • אל תקשה על הלקוחות לנווט באתר על ידי ריבוי קטגוריות שיגרמו לאתרך להיראות גדול, שלב אופציית חיפוש שתציג מידע רלונטי ולא מוצרים שאתה רוצה למכור.
  • הצע מבצעים על גבי האתר שלקוחות לא יוכלו לקבל בחנות, או במידה ואתה מעוניין שהלקוחות יגיעו אל העסק שלך, הצע מדי פעם קופוני הנחות על גבי האתר שיתנו מבצע למבקרים בחנות.
  • ערך סקר שוק ובדוק בכמה מתחריך מוכרים את המוצרים על גבי האתר שלהם, ואם באפשרותך, הצעת מחיר נמוך במעט יקנה את הגולשים ויגרום להם לקנות אצלך.

 

שם מלא:
אימייל:
טלפון: -