בעידן האינטרנט עולם השיווק והפרסום שינה את פניו מקצה לקצה. אם פעם היינו רגילים למצוא בעיתון פרסומת של חברה כלשהי שפנתה אל כלל הקוראים הרי שהיום בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות והמדיות החדשות ניתן למצוא עולם שבו הפרסום והשיווק הם אינטראקטיביים ומתנהלת אינטראקציה של ממש בין החברה המפרסמת לבין הצרכן. הצרכן יכול להגיב לפרסום של החברה והחברה יכולה גם להשיב לתגובתו.
בעידן האינטראקטיבי מערכת היחסים בין החברות לבין הצרכן היא מערכת יחסים אישית שבה החברה יכולה להתאים את עצמה לכל לקוח ולקוח בהתאם למאפייניו והעדפותיו.
אנו בחברת WSD - בניית אתרים מנהלים עם לקוחותינו מערכת יחסים אישית שבה אנו מתאימים את השירותים שלנו לצרכים שלכם, לכן אם אתם מחפשים שירותי אינטרנט מקצועיים ואפקטיביים אשר יתאימו בדיוק לצרכים שלכם , אצלנו תוכלו למצוא מכלול שלם של פתרונות אינטרנט. אחד השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו הוא שירותי אינטראקטיב מגוונים. מי שירצה יוכל ליהנות אצלנו משירות של עיצוב באנרים , דפי נחיתה , ניהול קמפיינים , וניהול כל עולם השיווק באינטרנט.
מהם שירותי האינטראקטיב שלנו ?
בנייה ועיצוב של דפי נחיתה –דפי נחיתה הם קיצורי דרך שמאפשרים לספק להגיע ישירות אל הצרכן שמחפש את מוצריו או את שירותיו, אם פעם החברות השתמשו ברשת אחת בשאיפה ללכוד הרבה דגים הרי שהיום החברות משתמשות בהרבה רשתות כדי ללכוד באופן אישי כל דג ודג(צרכן) . בניית עמוד נחיתה מאפשר מערכת יחסים דו צדדית בין הצרכן והחברה המפרסמת. מערכת היחסים הזו מאפשרת לחברה המשווקת להכיר את הלקוח טוב יותר ולבצע שיווק שהוא מותאם אישית לכל לקוח ולקוח .
ניהול קמפיינים פרסומיים- בעידן האינטרנט הפרסום כבר אינו פרסום בשיטות הישנות אלא פרסום אינטראקטיבי שהוא ממוקד ומותאם בדיוק לפלחי קהל היעד המתאימים. פרסום אינטראקטיבי עולה באיכותו בעשרות מונים על פרסום בשיטות הישנות ויחד עם זאת הוא חסכוני יותר ומביא לתוצאות אפקטיביות רבות יותר. היתרונות הרבים שיש היום לפרסום באינטרנט הביאו לכך שהיום ניתן למצוא קמפיינים פרסומיים הנמצאים במדיה של האינטרנט ובמדיה הסלולארית, ואשר מביאים לתוצאות טובות יותר מאשר קמפיינים פרסומיים המתנהלים בטלוויזיה או בעיתונות הכתובה. קמפיינים פרסומיים אינטראקטיביים מאפשרים להגיע לתוצאות הרצויות במינימום זמן ומינימום עלויות.
עיצוב באנרים – באנרים הם סוג של מודעה פרסומית המאפשרת לחברה המפרסמת לנהל מערכת יחסים אישית עם הלקוח הפוטנציאלי שלה, עיצוב באנר צריך להיות כזה שידע להעביר את המסר השיווקי המתאים במהירות ובבהירות, באנר אינטראקטיבי הוא באנר שמצליח למשוך את הקהל ולסקרן אותו ולהניע אותו לפעולה מסוימת. היום בעידן הטכנולוגי ניתן לעצב גם באנר שיכלול בתוכו כמה תרחישים אפשריים והבאנר מנהל מערכת יחסים דו כיוונית עם הגולש וע"פ התשובות של הגולש יקבע התרחיש המתאים.